Ibiza

17 mei 2024 - Ibiza, Spanje

Daar waren we dan, om 12 uur onderweg naar Ibiza...

Een gezellige stad, winkeltjes waar onze portemonnees niet in passen, maar leuk om ideeën op te doen...

Een leuke stad vol terrasjes, waar we heerlijk weer op zijn Spaans tapas hebben gegeten...nu weer terug op het schip, even uitrusten en dan op naar ons laatste 4**** diner.

Morgenochtend vroeg ontbijten, dan per taxi naar het treinstation van Barcelona en de trein pakken richting Alicante, waar we om 6 uur hopen te arriveren, dus als iemand ons heel erg gemist heeft en ons in Alicante wil komen verwelkomen...grapje...

Tot in Torrevieja een dezer dagen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden via deze blog met ons mee te reizen want ik vond het erg leuk om te schrijven.

Wie weet wat onze volgende reis wordt....

1. Maikel en Wim:
    17 mei 2024
    Jammer dat de reis voorbij is. Geen schrijfsels meer. Probeer eens korte verhalen te schrijven. Je doet het zo leuk dn zo beeldend. Je neemt de lezer mee in je broekzak. Geweldig. Ontwikkel je talent. Tot snel.
  2. Conny:
    Nu ik dit lees, zijn jullie weer thuis. Nagenietend van een geweldige vakantie. Ik heb genoten van het reisverslag. Tot spoedig ziens.
  3. Tiny:
    17 mei 2024
    Heerlijk je verhalen Gerdy, maar ben ook weer blij jullie te zien.
  4. Renate:
    Goede reis weer terug dames.....en het was heel leuk om de verslagen te lezen hoor
  5. Simone:
    17 mei 2024
    Je hebt de schrijverssmaak te pakken 🤣
    Zo leuk om te doen én je hebt je eigen dagboek, dat is pas multitasken🤣
    Fijn dat jullie droog thuis zijn.
    Tot de volgende reis💖
  6. Josi:
    17 mei 2024
    Zal je reis blog missen het was een plezier om jullie verhalen te lezen op naar de volgende reis!
  7. Henk Mostert:
    Welkom thuis
  8. Henny Bridger.:
    17 mei 2024
    De cruise was top en de blogs van Geedy super goed. Bedankt daarvoor..
  9. Corrie L’Ortye:
    18 mei 2024
    Wat een leuke blogs schrijf jij! Net of ik een beetje met jullie meegereisd ben. Fijn dat jullie weer zo genoten hebben samen.
  10. Mady:
    19 mei 2024
    We hebben volop genoten van onze cruise
    Gerdy ook van jou prachtige verhalen, waar wij het voorrecht hadden om jou blog als 1ste te mogen lezen .Merciekes